۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲

علی نيا:

۱۷۰۰ پروژه نيمه تمام در خراسان شمالی وجود دارد

۱۷۰۰ پروژه نيمه تمام در خراسان شمالی وجود دارد

بجنورد- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی از وجود هزار و ۷۰۰ پروژه نيمه تمام در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن علی نیا صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدای دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی بیش از سه هزار پروژه عمرانی نیمه تمام وجود داشت كه از این تعداد هزار و ۴۷۰ پروژه به اتمام و هزار و ۷۷۱ پروژه نیز نیمه تمام باقی مانده است.

وی گفت: این پروژه ها مربوط به طرح های استانی، ملی و مصوبات سفر رهبری به خراسان شمالی است.

به گفته این مسئول برای اتمام پروژه های نیمه تمام باید براساس اولویت بندی اعتبارات به طرح های با پیشرفت فیزیكی بالا اختصاص یابد تا این طرح ها نیز به اتمام برسند.

علی نیا در خصوص احداث راه های روستایی در خراسان شمالی نیز گفت: سال گذشته ۱۷۰ كیلومتر راه روستایی توسط اداره كل راه و شهرسازی استان احداث شد و امسال نیز احداث و بهره برداری از ۴۰۰ كیلومتر راه روستایی در دست اقدام است.

وی در بخش فرودگاه بجنورد نیز توضیحاتی داد و افزود: سال گذشته ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اقدامات تكمیلی آن انجام شده است.

علی نیا همچنین از بهره برداری پل چهارراه خوشی بجنورد تا پایان خرداد ماه امسال خبر داد و گفت: مشكلاتی با پیمانكار این طرح وجود داشت كه با برگزارش جلساتی مرتفع شد و هم اكنون اجرای این پروژه آغاز و در مرحله بتن ریزی قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی با اشاره به روز شوراها نیز افزود: شوراها حلقه واسط بین مردم و مسئولین هستند كه مطالبات و خواسته های آنان را پیگیری می كنند.

وی همچنین از رشد ۵۰۵ برابری اعتبارات به دهیاری های استان خبر داد و تصریح كرد: اعتبارات باید با دقت لازم و برای اجرای طرح های مهم و ضروری هزینه شود.

کد خبر 2564751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha